Spingram is een spannend puzzelspel dat je hersenen zal verbazen, met honderden niveaus en een buitengewoon ontwerp. Onze geest houdt van uitdagingen en Spingram doet er alles aan om de grijze massa van spelers uit te dagen.
Het doel van het spel is om het patroon in het voorbeeld te reconstrueren door de blokken in een willekeurige richting te draaien.
Om het spoor perfect uit te lijnen, moet u de positie en richting van het origineel onderzoeken. Als je in de problemen zit, kun je altijd opnieuw beginnen of de laatste zet ongedaan maken.