Geef een saaie, grijze wereld weer kleur terwijl je rondscheurt dat het een lieve lust is en een stralend verfspoor achterlaat! Splash Cars is een isometrische 3D-game waarin je racet om jezelf uit te drukken, de autoriteiten voorblijft en andere ambtenaren overhaalt om met je mee te doen.
Begin iedere race in een lusteloze, isometrische buurt, start je motor en rij erop los! Uit je voertuig lekt verf die de straten, het gras, de bomen, omringende gebouwen en meer kleur geeft terwijl je over de kaart scheurt. Werk samen voor coöperatieve multiplayer-pret of speel alleen. Kies je stijl uit een reeks originele auto's en aangepaste paintjobs om op te vallen tussen de rest. Gebruik power-ups om je achtervolgers te saboteren of je auto te vergroten! Splash Cars biedt toegankelijk en ongedwongen plezier voor spelers van alle leeftijden.