Voor videogames geldt 'geweren plus zombies en slechteriken is gelijk aan groot vermaak'. Dat is precies wat je te wachten staat in deze twee spannende topdown avonturen. Stop de aankomende apocalyps terwijl je hordes zombies en andere goddeloze wezens vernietigt in Splatter: Zombiecalypse Now. Bewandel vervolgens de straten van Hong Kong op zoek naar degenen die verantwoordelijk zijn voor de dood van je partner en ontketen de hel op je vijanden in The Hong Kong Massacre.