Splitter Critters
Splitter Critters is een bekroond puzzelspel dat je de macht in handen geeft om de wereld te splijten. Door de wereld te splijten en te schuiven kun je verafgelegen platforms bij elkaar brengen, dodelijke lasers verplaatsen en zwevende zwembaden creëren om de buitenaardse beestjes weer naar hun ruimteschip te leiden.