Sprout Valley + Bit Orchard: Animal Valley
Help de schattige kat Niko ontsnappen uit de grote stad en vestig je samen met hem op de Ostara archipel. Kies gewoon een eiland en begin je nieuwe leven! Met zijn kennis en passie voor de natuur maak je van dit eiland de mooiste plek op aarde.
Trek onkruid weg, plant nieuwe appelbomen en verzamel de letterlijke vruchten van je arbeid. Na verloop van tijd ontdek je manieren om je leven gemakkelijker te maken en deze charmante 2D-wereld te verkennen.
Je hoort een paar aanstekelijke deuntjes om je avontuur te verbeteren. Als je teruggaat naar je kamer, kun je wisselen tussen nummers voor de broodnodige rust.