Squad Killer herinnert aan de simpele en verslavende uitdagingen van 8-bits klassiekers, en biedt een retro arcade-ervaring in combinatie met wat moderne allure. De beelden worden gepresenteerd in gepixelde tweekleurenstijl, maar bieden meer details, aanpassingsmogelijkheden en precisie dan de klassiekers waardoor de game geïnspireerd is. Pas het kleurenpalet aan, kies uit verschillende speltypes, koop upgrades en overwin de onvoorspelbare, steeds weer wisselende levelvolgorde, telkens wanneer je een nieuwe game start!