BEREID JE VOOR OP AVONTUUR
Kruip in de huid van je favoriete helden en schurken uit de geschiedenis van Star Trek en begin aan een episch avontuur om de mysterieuze Nexus te beheersen. Vecht om het hele bestaan te redden in de officiële teamgebaseerde RPG van de populaire franchise!
Duik in de actie met personages uit het hele Star Trek-universum! Voer het bevel over de U.S.S. Artemis en rekruteer een team van legendarische personages terwijl je aan gedurfde missies begint, epische turn-based gevechten beleeft en keuzes maakt die het hele verhaal van het spel beïnvloeden.
Heb je ooit Spocks Vulcaanse zenuwkneep onder de knie willen krijgen of willen vechten met Worfs dodelijke bat'leth? Nu is je kans! Rekruteer en bestuur meer dan 70 iconische personages uit het Star Trek-universum, waaronder Kirk, Spock, Picard, Janeway, Data, Burnham, Pike en nog veel meer! Stuur je team op kritieke missies die de vaardigheden en vindingrijkheid van je bemanning op de proef stellen. Verdien speciale beloningen door collecties van personages te voltooien op basis van de serie waarin ze voorkwamen of de eigenschappen die ze bezitten. Bovendien kun je gevechtsbonussen verdienen door meerdere personages uit dezelfde collectie te gebruiken in een gevecht.
Bestuur de U.S.S. Artemis en bepaal het lot van de kosmos! Kies strategisch je bemanning. Elk personage heeft zijn eigen specifieke vaardigheden en mogelijkheden om je te helpen je vijanden te slim af te zijn, te overmeesteren en te overwinnen. Elke beslissing die je neemt kan het verschil betekenen tussen overwinning en verlies. Neem het bevel kapitein, het heelal wacht op jouw leiderschap!
Duik in de schitterend vormgegeven 3D-wereld van Star Trek: Legends! Verken prachtig gerenderde 3D-werelden en ga de interactie aan met volledig gerealiseerde geanimeerde personages in deze epische Star Trek-RPG.