Starward Rogue
Starward Rogue is een bullet hell twin-stick shooter. Baan je een weg door de Megalith, een schurkachtig labyrint in de zijkant van een ster. Pas je mech aan met een enorme verscheidenheid aan wapens, extraatjes en upgrades. Bereid je voor op de gevaren die op de loer liggen in de diepten van de kerker.
De cultklassieke twin-stick Isaac-achtige waar je naar op zoek was en die je waarschijnlijk gemist hebt!