Stealth is het spel waarin je nodig hebt om hier en nu te denken. Elke vertraging kan kosten u een niveau van mislukking. Alleen zinvolle acties, snelle en scherpe bewegingen zal u helpen om het einde van het level te komen. Verbergen of te elimineren vijanden met behulp van geluid bommen, redding gijzelaars, dit en nog veel meer interessante wachten op u in de minimalistische Stealth wereld.