Speel als kapitein van een team luchtschippiloten, verwerf en upgrade nieuwe schepen en wapens, en verbeter het niveau je bemanning.
De koning is ernstig ziek en de koningin doet een beroep op jouw diensten. Je bent een van de meest befaamde mercenaire tactici van het land. Zul je gevolg geven aan de oproep van het koninkrijk?