Steel Defier
Verken het doolhof op het schip en ga van kamer naar kamer terwijl je toegangskaarten verzamelt en nieuwe upgrades vindt voor je pak. Gebruik je vaardigheden om tientallen soorten gevaren te slim af te zijn, terwijl je ook naar een uitweg blijft zoeken.