Stickman's Arena
Hier is het elke stickman voor zich! Stickman's Arena is een arenashooter en roguelite waarin je een stokfiguur speelt die tot zes wapens tegelijk kan gebruiken om hordes vijanden van zich af te slaan. Kies uit verschillende upgrades en combineer je wapens om elke run krachtigere builds te bouwen. Hoeveel golven kun jij overleven?
Geniet van topdown actie en een speelse handgetekende stijl in Stickman's Arena. De game kan eindeloos opnieuw gespeeld worden zonder zichzelf al te serieus te nemen. Dat maakt de game perfect voor een leuke snelle sessie of neem juist de tijd en "get gud"!