Storm Tale 2 is een betoverend 3-op-een-rij-avontuur. Bundel je krachten met tovenaar Griffri en pak je zwaard om een dorp te redden van een machtige magiër! Overwin tientallen uitdagende levels, plus bonus-minispellen en zoek-en-vind-scènes! Heb jij het in je om de magiër en zijn draak te verslaan? Ontdek het in Storm Tale 2!