StormEdge is een Action-Roguelite waarin je je verlangen om krachtige vaardigheden te gebruiken in evenwicht moet brengen met het risico om schade op te lopen of jezelf in een kwetsbare positie te brengen. Experimenteer en probeer nieuwe dingen!
Je neemt de rol aan van een van de dapperste en meest getalenteerde magiërs die StormEdge vormt - een gilde waarvan het doel is om de elementaire stormen te stoppen en de wereld te redden.
Versla je tegenstanders door hun aanvallen te ontwijken en dodelijke vallen te activeren die zowel jou als je vijanden kunnen elimineren! Dat is de manier om meer kracht te krijgen voor het casten van de meest effectieve spreuken. Als je faalt - zul je sterven. Succes in het nemen van de hoogste risico's en je krijgt de hoogste beloning daarvoor. En vergeet niet - het slagveld verandert door elementaire stormen, dus je moet klaar zijn om je tactieken te veranderen om te overleven.