Sakuraba Rie, negen jaar oud, is een cynisch en chagrijnig meisje. Ze geeft weinig om haar klasgenootjes en ze heeft geen enkel vriendje of vriendinnetje.
Wat gebeurt er tussen deze twee jonge meisjes? Bloeit er een vriendschap op of misschien iets meer?