In het jaar 2299 woedt er een interstellaire oorlog. In een poging om de aarde van de verwoesting te redden, moet je plaatsnemen in de Strike Suit: een revolutionair gevechtsschip dat kan veranderen in een dodelijk ruimteharnas. Stort jezelf in enorme vlootgevechten waarin je gevechtstechnieken het lot van de kosmos bepalen.
Ontdek een kleurrijk en levendig universum met een episch verhaal dat zeventien missies telt. Strijd tegen intelligente vijandelijke gevechtsschepen en neem het op tegen kolossale moederschepen, waarbij je gebruik moet maken van zwakke punten in hun superstructuur om ze stukje bij beetje kapot te knallen.