ONTWIJK OBSTAKELS EN GA DE STRIJD AAN MET JE TEGENSTANDERS
Ren, struikel en val tegen maximaal 32 spelers en vecht je een weg door knock-outrondes van races, survival-eliminatie en teamspellen in verschillende kaarten, levels en speltypen. Overleef de leuke multiplayerchaos en haal de finish vóór je vrienden om je te kwalificeren voor de volgende ronde. Verdien leuke beloningen en sterren terwijl je blijft spelen en winnen in Stumble Guys!
Personaliseer de door jou gekozen Stumbler met speciale emotes, animaties en voetstappen. Laat je unieke stijl en persoonlijkheid zien terwijl je je een weg naar de overwinning struikelt.
Verken de wereld van Stumble Guys met meer dan 30 kaarten, levels en speltypen die nog meer manieren bieden om te spelen, en ervaar de snelste multiplayer-battle royale in knock-outvorm. Doe mee en bereid je voor om je een weg naar de overwinning te struikelen en te vallen.