SubaraCity op de Nintendo Switch heeft iets leuks voor puzzelliefhebbers. Je zoekt namelijk niet alleen passende blokken bij elkaar, maar je bouwt tegelijkertijd een stad!
Met de Nintendo Switch kun je de game met de controller op het tv-scherm spelen en je kunt zelfs in de handheldstijl spelen door het touchscreen te gebruiken.