Met meer dan 30 boeiende verhaalmissies en nevenmissies in meerdere sterrenstelsels beleef je in Subdivision Infinity een reis vol actie, ruimtegevechten, eindbaasgevechten en meer in de prachtige buitengebieden van de kosmos.