Sublevel Zero Redux
Sublevel Zero Redux is een roguelite shooter die zich afspeelt in een universum waar de realiteit uiteenvalt. Baan je in je gevechtsschip een weg door een procedureel gegenereerde, ondergrondse wereld om de technologie te herstellen die je nodig hebt om te kunnen ontsnappen aan de vele gevaren die om elke hoek op de loer liggen.
Sublevel Zero Redux bevat de Redux-uitbreiding die je vier uur extra content levert. De actie is spectaculairder dan ooit dankzij de bewegingsbesturing die exclusief voor de Nintendo Switch-versie van de game is.