Sugar Tanks Arena
Kruip in de huid van een superleuke tank en neem het op tegen kwade grijze tanks, in een poging je vooruitgang te beletten!
Ontgrendel meer helden met hun eigen leuke voordelen en upgrade je tank. Verzamel levens, bommen en schilden en word de sterkste held.