Suicide Guy: The Lost Dreams
Suicide Guy: The Lost Dreams daagt je uit in de krankzinnige fantasieën van de Guy.
Gamers moeten voorwerpen en gereedschappen in allerlei situaties gebruiken door gekke puzzels op te lossen.