Sun Wukong VS Robot
Maak je klaar om te rennen, springen, vechten en verkennen! Sun Wukong VS Robot is een mini retropixel metroidvania-game geïnspireerd door oude klassiekers.
Sun Wukong is ontwaakt. Onze held verschijnt in een mechanisch doolhof en hanteert het wapen uit legendes.
Hij wordt echter gevangen genomen door een geestvergrendelaar die op zijn hoofd is gezet. Wukong moet de vier robots verslaan om zijn vrijheid terug te krijgen.