Bestrijd hordes angstaanjagende vijanden in een steeds veranderende wereld die gebaseerd is op het werk van H.P. Lovecraft. Sundered is een uitdagende, unieke benadering van een klassiek genre van de auteurs van Jotun, nu met lokale coöpstand!
Je speelt als Eshe, rondzwervend in een verwoeste wereld en gevangen in steeds veranderende grotten met hordes angstaanjagende vijanden. Gebruik de kracht van vervloekte relieken om gigantische eindbazen te verslaan, ten koste van je menselijkheid. Weersta of omarm het.
De Sundered: Eldritch Edition omvat de Magnate of the Gong-update, een lokale coöpstand voor maximaal vier spelers, nieuwe gebieden en een chaotisch gevecht tegen de nieuwe Magnate of the Gong-baas!