Sunless Skies: Sovereign Edition
Word kapitein van een ruimtevarende stoomlocomotief nu een nieuw Victoriaans rijk naar de sterren reikt! Breng je onfortuinlijke bemanning in de problemen en maak ze gek. Ruil voor tonnen aan tijd. Smokkel zielen. Pauzeer voor een robbertje cricket en een kopje thee.
Bevrijd van de zwaartekracht reikt het Victoriaanse rijk naar de hemelen. De sterren vellen het oordeel: uitgestrekte vormen van intelligentie die regeren over alle dingen. Maar ze zijn stervende.
Verken een adembenemende, vijandige wereld. Dit is een zelfstandig verhaal dat zich afspeelt in een vervallen Engels universum zoals in de Sunless Sea.