Super Blackjack Battle 2 Turbo Edition - The Card Warriors
Super Blackjack Battle II Turbo Edition introduceert twaalf verschillende personages die strijden om de beste Blackjackspeler ooit te worden.
Op uitnodiging van de eigenaar van het grootste Casino in Las Vegas en Godfather van de meest invloedrijke misdaadfamilie, neemt elk personage het op tegen elkaar in een uitdagend kaartspel.
Alleen de winnaar vliegt naar Vegas om de ultieme uitdaging met de Godfather aan te gaan, niet wetende dat het toernooi slechts een dekmantel is om een meesterplan waarmee de rivaliserende familieclan moet worden uitgeschakeld te verbergen...