Het genre van de arcade-sportgames krijgt een stoot adrenaline in Super Blood Hockey, een gewelddadige hommage aan de klassieke 8- en 16-bits ijshockeygames. Pas je opstelling aan en ga het ijs op. Gebruik je supersnelle skills en bottenkrakende grofheid om te heersen op de baan.
Bewijs hoe goed je bent in hockey in een dodelijk wereldwijd toernooi of tegen vrienden in lokale multiplayer voor vier spelers. Maak en beheer je team in Franchise – met het juiste dieet kan je team seizoenskampioen worden!