Super Cane Magic ZERO
Cake de tovenaar is dood, en zijn magische hondje is door het dolle heen! Kan jij de wereld en het hondje redden?
Trek door de gevaarlijke heuvels van Minestronya als Dude, een bakker met de kracht van bacon! Neem het op tegen boze vuurmensen als Dudette, de onstopbare loodgieter!
Ontdooi een laservulkaan als Dudward, de tovenaar die met snoep geneest, of wees gewoon geweldig als Dudorah de influencer!