Ben je klaar om de aarde te redden?
Jij bent een elite gevechtscyborg die wordt gestuurd om een aantal eigenaardigheden op een mysterieus eiland te onderzoeken. De meedogenloze en krachtige alien die alleen bekend staat als de 'Xirxul-levensvorm' is ontwaakt door onwetende wetenschappers en nu is de hele mensheid in gevaar! Schiet, ren en spring door 7 levels vol met eindeloze hordes biologische monsters en enkele van de felste eindbaasgevechten in elke titel. Vernietig alles wat op dit eiland beweegt, want als het beweegt, is het dodelijk!