Super Dark Deception is een leuke retroversie van het populaire horrorspel Dark Deception! Dit is het eerste hoofdstuk van het spel en bevat de eerste 4 niveaus. Alle toekomstige Super Dark Deception DLC-hoofdstukken zijn bij de prijs inbegrepen.