Super Daryl Deluxe
Super Daryl Deluxe is een RPG-vania met een zijwaarts scrollend gevechtssysteem die zich afspeelt op een doodnormale, bruisende multidimensionale middelbare school. Zoals op iedere andere doodnormale school verdwijnen er leerlingen en personeel, en zijn de klaslokalen al weken vergrendeld. Ja, er gebeurt echt totaal niets eigenaardigs op WFHS. Vraag de nieuwe directeur maar eens.
Alles wordt op z'n kop gezet als een enthousiast, bizar gekleed joch in het dorp komt wonen. Deze enthousiasteling heet Daryl, en hij wil gewoon vrienden maken. Wat begint als een onschuldige poging om een clandestiene handel in schoolboeken op poten te zetten, ontaardt al snel in een avontuurlijke tocht door de school en klaslokalen vol monsters, met als doel om de meest populaire tiener in het dorp te worden. O ja, en het redden van de hele wereld is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk!