Super Destronaut DX
Ooit waren arcade-shootergames waarbij je de dreigende golven van een buitenaardse invasie moest afweren een enorme rage. En retro is misschien oud, maar het wordt nooit vergeten. Super Destronaut DX is gebaseerd op een klassieke arcadegame. Dit is een retro-spaceshooter waarbij je tegen een vijand moet vechten die erger is dan een ufo: een scorebord. De game bevat verschillende spelstanden en highscores die jij en andere spelers over de hele wereld kunnen halen.
Dus, als je een fan bent van old-school shooters, dan zul je deze game geweldig vinden en als je vrienden hebt die net zo gepassioneerd over schieten zijn als jij, waarom spelen jullie dan niet samen? Met ondersteuning voor een lokale multiplayerstand hebben jullie samen misschien precies wat nodig is om de binnenvallende buitenaardse wezens voor eens en altijd te verslaan en de bovenste plek veilig te stellen! Je weet dat je het wilt.