Het is tijd voor een nieuwe kijk op de klassieke arcade schietervaring! In Super Destronaut Land Wars, is het aan jou om vijanden neer te schieten en punten te verzamelen om verder te gaan naar het volgende niveau!
Geïnspireerd door arcade klassiekers, mengt deze nieuwe arcade ervaring een eerstepersoons standpunt met klassieke invader-stijl schieten. Samen zal deze unieke mashup jouw vaardigheden testen over 30 verschillende uitdagingen!
Probeer voor een andere snelheid de arcadestand, die verschillende speelstijlen vermengd, zoals combobreker en slakkenmodus!