Doe mee aan waanzinnig coole trefbalwedstrijden op het ritme van 18 originele muzieknummers. Verover je rivalen in stijl met perfect ritme en vette moves. Zoiets heb je nog nooit meegemaakt!
MULTIPLAYER: speel tegen een vriend via lokale coöp en laat je fantastische skills zien. Kies uit 4 verschillende teams, 8 prachtige, handgetekende levels, en kies elk muzieknummer dat je wilt! Ontketen je supermoves met de perfecte timing om je tegenstanders uit het veld te slaan!
KAMPIOENSCHAP-STAND: word het beste trefbalteam in het universum in deze intense singleplayer-stand! Je team van 4 trefballeerlingen moet zich een weg omhoogwerken en het opnemen tegen de vreemdste vijanden, van schrikwekkende vampieren tot mysterieuze wezens met bliksemkrachten. Als je ver genoeg komt, kom je tegenover nog vreemdere en sterkere trefbalmeesters te staan!