Super Dungeon Tactics
Super Dungeon Tactics is een klassieke turn-based game met spannende nieuwe gameplay. De game bevat traditionele RPG-personages, terwijl de dynamische gameplay ervoor zorgt dat je altijd alert blijft.
Schakel de hulp in van vijftien helden met unieke vaardigheden en neem het op tegen het leger van de Dark Consul in het magische land Crystalia. Verken dungeons die constant veranderen en strijd in de loop van je avontuur tegen uiteenlopende hordes monsters. Speel in op het verloop van het gevecht met willekeurige vaardigheidsdobbelstenen, versterk statistieken of speel sterke vaardigheden vrij. Met een beetje geluk kun je ze optimaal benutten. Maak slimme keuzes en vorm de ultieme groep helden om elk avontuur te voltooien.