Fowlst keert terug in een nieuw avontuur dat draait om het verpletteren van slechteriken, het ontwijken van gevaar en het rijk maken. Er zijn uitgestrekte levels om te veroveren, enorme bazen om te verslaan en allerlei gadgets en gadgets om mee te communiceren. Ruil je schat in voor coole krachten zoals eierbommen en raketten, zodat je die demonen echt kunt laten zien wie de baas is!