Super Glow Puzzle
Binnen SECONDEN leer je het basisconcept van het spel. Maar naarmate je verder komt, zullen nieuwe gameplay-elementen de strategische diepte van het spel vergroten. Je hebt al je verstand nodig om alle niveaus perfect onder de knie te krijgen.
De game maakt alleen gebruik van de touchscreen-functionaliteit. Dus elk menu en elke puzzel kan alleen met aanraakbediening worden gespeeld.