Een kwade kracht heeft een invasie gelanceerd over de Omios ster. Alleen jij, de best getrainde en meest dodelijke piloot in het sterrenstelsel, bent bestand tegen de krachten van de vijand. Vlieg met de ruimtevloot in een missie om planeten te bevrijden en vijandelijke basissen te vernietigen.
Super Hydorah is een niet-lineaire, horizontale shoot ’em up, ontworpen om een uitdagende en gedenkwaardige ervaring te bieden. De game heeft intense actie, nostalgische art en een ruime variatie aan unieke ruimtelijke inhoud en situaties.