Super Impossible Road
Het spirituele vervolg op het bekroonde Impossible Road is terug en heftiger dan ooit, met gloednieuwe spelmodes, 60 FPS lokale multiplayer, waanzinnige online gameplay, en nog veel meer! Dus waar wacht je nog op? Kraak je knokkels en spring in de snelste, gekste, spectaculairste racer die je ooit hebt gespeeld.