Neem de rol aan van een held in een cape. Je moet bommen verzamelen en ervoor zorgen dat dingen niet ontploffen! In dit retro-arcadespel in jaren 80-stijl help je de moedige held Jagger om vijandige robots en ufo's af te stoppen. Je hopt op platformen, maakt grote sprongen door de lucht en duikt snel naar beneden om vuurbommen te pakken voordat het te laat is!
Super Jagger Bomb heeft 3D-graphics in retrostijl en mechanismen die makkelijk te spelen zijn, maar een uitdaging vormen om goed in te worden. Het biedt een ongecompliceerde gameplay-ervaring die veel voldoening geeft.