Super Mario Bros. 35 werd tijdelijk uitgebracht ter ere van het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. en is niet langer speelbaar, zelfs niet als je de software hebt gedownload op je Nintendo Switch-systeem.
Ren en spring door een willekeurige selectie van iconische levels uit het oorspronkelijke Super Mario Bros., versla bekende vijanden die door je tegenstanders zijn gestuurd, en probeer als laatste Mario over te blijven!
In elk potje Super Mario Bros. 35 spelen spelers in willekeurig geselecteerde levels uit het oorspronkelijke Super Mario Bros., dus wees op alles voorbereid. Voordat een sessie begint, kunnen spelers stemmen op het level dat ze als volgende willen spelen, dus je kunt zelfs beginnen in Bowsers kasteel in World 8-4.
Cheep Cheeps en Buzzy Beetles verslaan levert je niet alleen meer seconden op, maar je plaagt er je tegenstanders ook mee. Als je vijanden verslaat, worden ze namelijk naar je tegenspelers gestuurd!
In zowel een normale strijd als in een speciale strijd kun je je platformvaardigheden op de proef stellen. De laatstgenoemde spelstand bestaat uit tijdelijke evenementen met unieke eigenschappen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat elk level een kasteel is, wat het vuur letterlijk aan je schenen zal leggen!