Super One More Jump is een intense handgemaakte arcadeplatformer. De éénknopsbesturing is eenvoudig om aan te leren, maar de levels worden steeds moeilijker en moeilijker!
Stel je spiergeheugen, je concentratie en je geestelijke gezondheid op de proef in een game die volledig herwerkt is voor de Nintendo Switch!