Super Prehistoric World Adventure
Dompel jezelf onder in een spannende wereld vol eeuwenoude avonturen en gevaren. Vecht tegen holbewoners, haaien, spinnen, stekelige schildpadden en vele andere monsters. Alleen de juiste strategie zal je helpen al je vijanden in dit spel te verslaan!