Super Soccer Blast: America VS Europe
Super Soccer Blast America vs Europe is een voetbalgame in arcadestijl die voetbal op een luchtige en toegankelijke manier aanpakt. Als een ontsnapping aan de ernst van simulatie en realisme, brengt het een schitterende arcade-stijl op het veld met retro throwbacks.
Creëer van top tot teen je eigen personages of bewerk de spelers en teams standaard en stel je dreamteam samen om toernooien te winnen in het speltype World Tour, zoals de Copacup of Euronations.
Speel uit je uit de naad en bepaal wie de voetballegende onder je vrienden is met offline tegen maximaal 4 spelers!
⚽Toegankelijke besturing voor alle soorten spelers, ongeacht hoe ze spelen, waardoor vloeiendere en verbeterde schoten, streepjes en tackles mogelijk zijn. Tiki-taka.