Super Sunny Island is 2D-platformspel in retrostijl met levels in zomerthema en de schattige pinguïn "Sunny", die gek op de natuur is!
Op een dag ontdekt Sunny een nieuw eiland vol leven en prachtige groene dingen! Maar tegelijkertijd zijn er ook een aantal gemene piraten die het vredige eiland willen plunderen. Ze bouwen een robotleger!
Gelukkig had Sunny ook een waterpistool bij zich, dat handig is om de planten water te geven én de piraten nat te spuiten.