Super Toy Cars Collection
De Super Toy Cars-collectie bevat alle 3 de Super Toy Cars-spellen in één bundel: Super Toy Cars, Super Toy Cars 2 en Super Toy Cars Offroad. Beleef een arcade-race en bestuur in totaal meer dan 55 kleine speelgoedautootjes in meer dan 45 levels. Baan je een weg door parcoursen gemaakt van supergrote alledaagse voorwerpen zoals speelgoed, hamburgers, buizen, zandkastelen, muziekinstrumenten en allerlei gekke voorwerpen. Veroorzaak overal chaos met allerlei coole power-ups en zorg dat je als eerste over de eindstreep komt!