Lever alles wat nodig is in het moment. Als een robot heb je een eenvoudige taak - te leveren. Maar vergeet niet, je moet punctueel en precies zijn - je wilt klanten niet boos maken. Kijk uit voor uw batterij niveau - als het opraakt, zou je in de problemen. Dus spring in het spel, vang wat pakjes en probeer jezelf als bezorger!