Sweet Survivors
Maak je klaar voor golven van vacht en snorharen terwijl je twee knusse cafés beschermt. Upgrade je speelgoed en speciale vaardigheden om de beste kattenvechtende ober te worden! Bij elke dienst ontgrendel je nieuwe obers, leuke speeltjes en nog meer katten-trofes!