Robin Hawkins heeft pech. Zijn relatie met zijn vrouw Sally stagneert, en zijn dochter Melody spreekt niet langer met hem.
Totdat hij midden in de nacht het mysterieuze meisje van zijn dromen ontmoet, Bell.
Maar er is veel meer aan Bell dan wat het oog ziet - en Robins 'dromen' zijn snel in gevaar om 'nachtmerries' te worden.