Swimsanity! is een onderwater-shooter voor meerdere spelers met spectaculaire coöp- en Versus-spelstanden, allemaal ondersteund door online en lokaal spelen. Je speelt als onze held Mooba, die een verscheidenheid aan unieke power-ups en wapens gebruikt om te overleven in deze aquatische wereld.
Of je nu samenwerkt met vrienden om de Adventure-stand in te zwemmen, of dat je het tegen elkaar opneemt in competitieve potjes zoals Last Mooba Standing, er zijn meer dan 150 uitdagingen om te voltooien in 8 spannende spelstanden in Swimsanity! Alle spelstanden kunnen online of lokaal worden gespeeld.